FROM THE BLOG

MEDIODROMU nagradi na DIGGIT-u


Foto2_DIGGIT

Naš MEDIODROM je ponovno dokazal, da znamo tudi Dolenjci ustvarjati digitalne presežke! Za Renaultovo kampanjo Twingospodične smo na DIGGITU, konferenci o digitalnem komuniciranju, prejeli Zlato nagrado v kategoriji Avtomobilska industrija, za isto kampanjo pa tudi eno izmed štirih velikih nagrad, in sicer v kategoriji Digitalno oglaševanje. Nagrade so namenjene najboljšim digitalnim delom, ki predstavljajo presežek znotraj lastne industrije. Z nagradama smo se tako uvrstili v sam vrh slovenskih digitalnih ustvarjalcev. Kampanjo Twingospodične smo pripravili skupaj z dvema globalnima agencijama, Publicis Groupe in OMD. Nagradi je skupaj s soustvarjalci kampanje prevzela Milena Jakovljević, naša vodja digitalnega marketinga.

Ekipa MEDIODROMA se veseli obeh nagrad, saj je to potrditev našega dela. Explore, dream, discover!

Več o zmagovalcih: www.diggit.si/tekmovanje/zmagovalci

Več o zmagovalnem projektu: www.mediodromonline.com/portfolio/twingospodicne

Družbena omrežja

Pridružite se nam v digitalnem ozvezdju.