WEBSI: MEDIODROM DVAKRAT NAGRAJEN
Da se za Mediodrom digitalni svet vrti v pravo smer, smo ponovno dokazali z dvema nagradama WEBSI. Slavili smo z dvema različnima naročnikoma –Renault Nissan Slovenija in Lidl Slovenija. Vsaka izmed nagrad je posebna, saj s partnerjem Renault Nissan Slovenija vozimo po že ustaljeni poti, na povsem novo pot pa smo se letos podali z Lidlom Slovenija in bili za skupno delo tokrat že drugič nagrajeni.
Žirija je projekt Z. E. Taxi nagradila kot najboljšo digitalno kampanjo. Nagrajeno kampanjo smo za Renault Nissan Slovenija zasnovali skupaj z dvema globalnima agencijama, Publicis Groupe in OMD, ter agencijo FABulatorij.
NAJ DIGITALNA KAMPANJA: Z.E. TAXI
Neopažena pa ni ostala niti naša kreativna žilica pri upravljanju družbenih omrežij. Pripadlo nam je namreč prvo mesto v kategoriji družbenih omrežij za upravljanje skupnosti Lidla Slovenija na Facebooku.
1. mesto: Od navdiha do odnosa – Facebook skupnost Lidl Slovenija
Obeh nagrad smo se v Mediodromu zelo razveselili in ju vzeli kot še večji zagon za naprej.