FROM THE BLOG

#PASSION4LIFE: IZBOR MESECA

Kampanjo #Passion4life, ki smo jo za naročnika Renault Slovenija in Renault Hrvaška soustvarjali tudi v Mediodromu, je kot eno izmed najopaznejših kampanj meseca maja 2016 zabeležil tudi Marketing magazin, specializirana slovenska marketinška revija. Pod dobrodelno noto smo v Renaultovo ekipo Passion4life, ki so jo kot prvi sestavljali znani Slovenci – navdihujoči ambasadorji, s pomočjo družbenih omrežij nabirali tekače, da z ekipo trenirajo in se na dan globalnega teka Wings for Life s štartne črte poženejo skupaj z njimi. Poleg tega je naročnik za vsakega pridruženega tekača doniral dodatni evro dobrodelni organizaciji, ki se trudi najti zdravilo za poškodbe hrbtenjače in v ta namen tudi organizira globalni tek.

Več o navdihujočih rezultatih ekipe #Passion4life in podrobnostih projekta pa si lahko preberete TU.

 

novica-pass4life1

Družbena omrežja

Pridružite se nam v digitalnem ozvezdju.