OKROGLA MIZA NA DNEVU WEBSI
Milena Jakovljević, vodja digitalnega marketinga pri Mediodromu, je bila ena izmed gostov okrogle mize “Pokemon GO vs. korporativne komunikacije vs. nova era marketinga” na dogodku o digitalnem marketingu WEBSI dan.
Z ostalimi strokovnjaki iz področja digitalnega marketinga je razpravljala o tem, kako v norem digitalnem svetu uravnotežiti oz. uskladiti korporativno komuniciranje s pojavom novih viralnih pojavov na družbenih omrežjih, kaj nova era marketinga zahteva od podjetij in agencij ter kaj prinašajo mobilniki v prihodnosti, svoja mnenja in izkušnje pa so seveda delili tudi o vedno bolj vroči digitalni temi – aplikaciji Snapchat. Ostali sodelujoči strokovnjaki pri okrogli mizi so bili Filip Dobranić (digitalni strateg, LUNA TBWA), Karmen Mlinar (vodja digitalnih projektov, Lidl Slovenija), Manca Uršič Rosas (direktorica marketinga, Plastika Skaza) in Urška Saletinger (vodja projektov, Infinum).
Po okrogli mizi pa je sledila še podelitev podelitev WEBSI nagrad za digitalne presežke Slovenije, ki so najbolje navdušili žirijo, del katere je bila tudi Milena.