FROM THE BLOG

Mediodromu kar dva zlata semplerja


V Mediodromu smo se ponovno izkazali. Tudi letošnje leto je bilo naše delo opaženo na festivalu medijskih trendov Sempl v Portorožu, kjer smo prepričali žirijo z Renaultovo kampanjo Z.E. TAXI. Zanjo smo prejeli dva zlata Semplerja, in sicer v kategorijah Inovativna uporaba komunikacijskih kanalov in NAJ izkustvena kampanja.

Nagrajeno kampanjo Z.E. TAXI smo zasnovali skupaj z dvema globalnima agencijama, Publicis Groupe in OMD¸, ter agencijo FABulatorij. Prejetih nagrad smo se zelo razveselili, saj so dokaz našega trdega in uspešnega dela na področju digitalnega komuniciranja. Obljubljamo pa, da zagotovo ne bodo zadnje!

Več o zmagovalnem projektu si lahko pogledate v VIDEU.

Vse zmagovalce pa poiščite TUKAJ.

Družbena omrežja

Pridružite se nam v digitalnem ozvezdju.