V ekipo MEDIODROMA vabimo specialista za družbena omrežja!


Iščemo strokovnjaka za analitiko družbenih omrežij. Želimo si kandidata z izkušnjami z delom na družbenih omrežjih, ki si želi delati v mladem, dinamičnem okolju z vedno novimi izzivi in projekti ter z velikimi naročniki.


Zaželeno je, da imaš vsaj 1 – 3 leta delovnih izkušenj na področju analitike s poudarkom na družbenih omrežjih in digitalnemu marketingu.


DELOVNE NALOGE:


– Sodelovanje pri pripravi analiz.
– Priprava informacij in dokumentacije.
– Vsakodnevna koordinacija.
– Proaktivnost in iskanje rešitev.
– Delo z analitičnimi in izvedbenimi orodji za delo z družbenimi omrežji in na digitalnih projektih (Socialbakers, Sproutsocial, Tweetdeck, Schedugram, Facebook ads manager, insights, …). 
– Mesečno in projektno poročanje.


KVALIFIKACIJE:


– Poznavanje digitala s poudarkom na družbenih omrežjih.
– Delo v urejevalniku besedil, delo s preglednicami.
– Delo z bazami podatkov.
– Poznavanje računalniških omrežij.
– Strast do naročnikov in blagovnih znamk, v imenu katerih komuniciramo.
– Sposobnost multi-taskinga. 
– Dobro pisno in govorno znanje angleščine.
– Razumevanje hrvaščine.
– Team player.
– “Out of the box” razmišljanje in entuziazem do vseh projektov agencije.
–  Odgovornost do rezultatov.


Nudimo zaposlitev za polni delovni čas s trimesečno preizkusno dobo. Oblika zaposlitve je redna zaposlitev za nedoločen čas.


Se prepoznaš? Oglasi se nam na mediodrom@mediodrom.si najpozneje do 30.04.2018.