PASSION4LIFE – WINGS FOR LIFE WORLD RUN 2017

Wings for life world run 2017

PODROBNOSTI

NAROČNIK

DATUM

KATEGORIJA

PODROČJA

POVEZAVA

OPIS

Že drugo leto zapored je bilo podjetje Renault Nissan Slovenija, d.o.o. ponosni partner globalnega teka Wings For Life World Run v Sloveniji in na Hrvaškem.V obeh državah smo sestavili ekipo ambasadorjev, ki so s svojim vplivom na družbenih omrežjih v ekipo #Passion4life vabili nove člane. In to z enim strastnim in dobrim razlogom – za vsak pretečeni kilometer sta Renault Slovenija in Renault Hrvatska v sklad fundacije Wings For Life namreč donirali dodatni evro oziroma pet hrvaških kun. Rumene barve ekipe so v Sloveniji zastopali Renault predstavnik Rok Istenič, glasbenik Rok Terkaj, voditeljica Ula Furlan, Red Bullov športnik in Renault ambassador Tim-Kevin Ravnjak, akrobata Filip Kržišnik in Blaž Slanič iz F&B Acrobatics ter Žiga Breznik in David Razboršek iz Zavoda Vozim. Na treningih jih je skupaj z ostalimi člani ekipe preganjal in bodril trener Dejan Lenart. Treningi na Hrvaškem so potekali pod budnim očesom Maria Valentića. Ekipo ambasadorjev pa so sestavljali Renault predstavnica Nina Čorak, stand-up komik Ivan Šarić, Lukrecija Tomušić aka Luce in Manda Knežević.

Obe ekipi sta pustili izjemen pečat! Slovenska ekipa je štela 507 tekačev, ki so skupaj pretekli srčnih 7230,81 km. Po številu članov in po številu pretečenih kilometrov je bila slovenska ekipa izjemna tretja na svetu! Na Hrvaškem je ekipa 448. tekačev pretekla prav tako odličnih 5202,33 km in se s temi številkami v svetovnem merilu uvrstila na četrto mesto po številu članov in peto mesto po pretečenih kilometrih.

V obeh državah smo v ekipo #Passion4life nove člane intenzivno vabili preko Renault družbenih omrežji. Z aktivnostmi smo začeli že mesec in pol pred samim tekom. Ambasadorji so v tem času redno prevzemali naša družbena omrežja Snapchat in Instagram. Med prevzemom so nas popeljali skozi svoj dan, nam pokazali, kako se sami pripravljajo na tek in pri tem s pomočjo osebnostne note potencialne nove člane vabili, da se pridružijo naši srčni ekipi. Med kampanjo smo z ambasadorji soustvarili tudi veliko količino ostalih video vsebin, med katerimi smo poseben poudarek namenili videom v živo preko Facebook-a in Instagram-a. Z uporabo taktik vključevanja smo aktivirali naše skupnosti – sledilci so ugibali končno število kilometrov posamezne ekipe in se s tem potegovali za nagrado. Prav tako smo bili v Sloveniji in na Hrvaškem prisotni na dan teka, ko smo se z dogodka oglašali v realnem času. Tudi takrat smo se v živo javili našim sledilcem na omrežjih Facebook in Instagram.