Twingospodične

PODROBNOSTI

NAROČNIK

DATUM

KATEGORIJA

PODROČJA

POVEZAVA

OPIS

Kampanja Twingospodične je rezultat aktivnega sodelovanja in podpore ekip, ki so jih sestavljale znane Slovenke Maja Martina Merljak, Tina Marinšek, Nina Pušlar, Ana Klašnja ter vsaka izmed njihovih ekip, prav tako pa oboževalcev tako na družbenih omrežjih, kot tudi ostalih oglaševalskih kanalih. Je preplet zabave, tekmovalnega duha in izzivov Twingospodičen v spretnostni vožnji, s sodelovanjem in interakcijo z oboževalci na Facebook straneh (Rdeči Twingo, Beli Twingo, Modri Twingo, Rumeni Twingo) ter aktivacijo na Twitterju in Instagramu, kjer so izražali podporo in glasove skupinam s hastagi #belitwingo, #modritwingo, #rdecitwingo, #modritwingo. Ti so bili ključni faktor pri izbiri zmagovalne ekipe, saj smo njihovo podporo v obliki všečkov, komentarjev in delitve objav spretno spremenili v točke (Twinbencin). Na koncu je ekipa, ki si je privozila največ Twinbencina, za nagrado odpotovala na sanjski shopping izlet v Pariz.

Cilji akcije so povečati prepoznavnost novega Renault Twinga, pridobiti prijave na testne vožnje ter nove interesente, pritegniti mlajše oboževalce na družbena omrežja ter jih spremeniti v kupce novega Twinga, obenem pa okrepiti prisotnost Renault Slovenija na družbenih omrežjih.

Ciljna skupina so moderne ženske in vsi mladi, ki v urbanem okolju vsakodnevno vijugajo med poslovnim in družabnim življenjem.

Akcijo smo vzporedno izpeljali tudi na Hrvaškem, tamkajšnje Twingospodične so Korana Gvozdić za Plavi Twingo, Anamarija Asanović za Bijeli Twingo, Vanda Winter za Crveni Twingo in Lorena Nosić za Žuti Twingo.

Kampanja Twingospodične je prejela številne nagrade:
– Zlati Sempler za najboljšo uporabo medijskega spleta,
– Zlati Sempler za najboljšo kampanjo na družbenih omrežjih,
– Srebrno priznanje na festivalu SOF v kategoriji družbenih omrežij,
– Bronasta nagrada EFFIE na Hrvaškem,
– Zlata nagrada DIGGIT v kategoriji avtomobilske industrije,
– VELIKA nagrada DIGGIT za najboljšo digitalno kampanjo,
– WEBSI za najboljšo kampanjo na družbenih omrežjih,
– WEBSI za najboljšo kampanjo po izboru ljudstva,
– in WEBSI za najboljšo digitalno kampanjo.

Foto: Žiga Mihelčič (for Elle)