Renault: Iconic Festival moments

PODROBNOSTI

NAROČNIK

DATUM

KATEGORIJA

PODROČJA

POVEZAVA

OPIS

Kampanja, v kateri smo za promocijo Renault Crossoverjev prvič uporabili nove platforme Instagram Stories in Snapchat Story, ki so blogerjem, s katerimi smo v kampanji sodelovali, pomagali ujeti najbolj nore trenutke festivalskega poletja in jih tako v realnem času delili z uporabniki teh družbenih omrežij. Poleg tega so blogerji svoje dogodivščine, ki so jih doživeli na poti do treh poletnih glasbenih festivalov z Renault Capturjem in Kadjarjem ter vse ujete nore poletne trenutke z oznako #IconicFestivalMoments delili na svojih in Renaultovih družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Snapchat, ob koncu vsakega festivala pa svoje občutke zlili še v njihove zapise na blogu. #IconicFestivalMoments sta lovila slovenska blogerja Ajda Sitar in Jure Marolt, na Hrvaškem Ella Dvornik, v Srbiji pa Aleksandar Radojičić in Nadja Jokanović.