Potujoče pleme

PODROBNOSTI

NAROČNIK

DATUM

KATEGORIJA

PODROČJA

POVEZAVA

OPIS

Želiš biti najboljši očka na svetu? Osvoji plemensko vožnjo in spakiraj svoje mulce. Novi Renault SCENIC vas bo popeljal nepozabni avanturi naproti. S tem pozivom smo v kampanji Potujoče pleme nagovarjali ciljno skupino, to je družine z majhnimi otroki.

Kampanja za promocijo novega vozila Renault SCENIC je istočasno potekala v treh državah, v Sloveniji, na Hrvaškem in v Srbiji, izvedli pa smo jo v večih korakih. Prvi se je tako osredotočal na zbiranje prijav. Vse mamice in očke smo nagovarjali skoz zanimive objave na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter, njihovo pozornost pa smo „ukradli“ tudi skozi vedno bolj gledane objave na Instagram Story in Snapchat. Klasične objave, videi, canvas, GIF in carousel formati. Vse to smo uporabili, da bi k sodelovanju pritegnili čim več uporabnikov in hkrati čim bolj predstavili novega enoprostorca v Renault družini. Zastavljena pot je vodila do želenega cilja in v fazi izbora smo se morali odločiti za devet poglavarjev, ki so popeljali svoje pleme na razburljivo dogodivščino. Kampanja je vseskozi potekala v tesnem sodelovanju z naročnikom in agencijo Grey.

Naš ključni prispevek v kampanji je bil oblikovanje takšne strategije komuniciranja na družbenih omrežjih, ki bo generirala čim večjo vključenost ciljnih uporabnikov (engagement rate), čim bolje predstaviti novo vozilo Renault SCENIC in posledično pritegniti ciljno javnost k sodelovanju, ali pa k prijavi na testno vožnjo.