#NEVSAKDAN

Nevsakdan

PODROBNOSTI

NAROČNIK

DATUM

KATEGORIJA

PODROČJA

POVEZAVA

OPIS

V času otroštva si dovolimo vse stvari delati z veliko mero strasti, kasneje pa ta strast počasi usiha zavoljo vsakodnevnih obveznosti in pomanjkanja časa. In kar naenkrat se zgodi, da so si vsi dnevi enaki, zavlada rutina. Ti je kaj poznano? S kampanjo #NEVSAKDAN smo želeli dolgočasno rutino spremeniti za nevsakdanjo dogodivščino in ponovno prebuditi strasti iz mladosti. Tako na #NEVSAKDAN lahko ubereš drugačno pot kot pa običajno. V službo se odpraviš s kolesom, sestanek imaš na vrhu hriba, večerjo pa si privoščiš kar v mestnem parku. Super, kajne? Maji in Katji v Sloveniji ter Sanji in Andrei na Hrvaškem je Renault KADJAR uresničil #nevsakdan po njihovih željah. In kako jim je uspelo priti do nagrade? Preko družbenih omrežjih Facebook, Instagram, Twitter in Snapchat smo ciljno skupino nagovarjali, da nam zaupajo, kaj bi počeli na #nevsakdan. Dva najbolj zanimiva komentarja v vsaki državi smo tudi nagradili.