Kampanja, s katero smo prebujali strast, se je začela s prvo fazo, kjer je Klemen Bučan, slovenski voditelj in stand-up komik, z novim Renault Méganom vozil po večjih slovenskih mestih, pobiral ljudi in jih odpeljal do želene lokacije. V sproščenem pogovoru med vožnjo se je z njimi pogovarjal o življenjskih strasteh, dogajanje v avtu pa so lahko oboževalci spremljali prek družbenih omrežij in to kar v živo prek inovativnih novih platform – Facebook Live, Instagram Stories in Snapchat Story. Vse objave so bile označene s kampanjskim #FormulaStrasti. Vzporedno je potekala rekrutacija ekip, od katerih so bile izbrane 3, ki so, v drugi fazi, na dan D tekmovale v treh različnih spretnostnih izzivih (menjava gume, oblačenje tekmovalca v dirkalno opremo in pretečen zmagovalni krog), zmagovalna ekipa pa se je na licu mesta z novim Renault Méganom odpeljala v Monzo na dirko F1. Na hrvaškem je z novim Renault Méganom ekipo za #FormuloStrasti nabiral stand-up komik Ivan Šarić, v Srbiji pa igralec Aleksandar Radojičić.