Lidlovo retro kolo

PODROBNOSTI

NAROČNIK

DATUM

KATEGORIJA

PODROČJA

POVEZAVA

OPIS

Z naročnikom Lidl Slovenija in agencijo FABulatorij smo zasnovali nagradno aplikacijo Sestavi svoje retro kolo. Nagradna igra predstavlja podporno aktivnost Lidlovemu tednu nostalgije, ki prinaša izdelke v izvirni embalaži, ki se jih spominjamo iz svojega otroštva. Teden nostalgije je med Lidlovimi kupci zelo priljubljen, zato trgovec v času te akcije za spletne uporabnike že tradicionalno pripravi posebno aktivacijo, ki je vedno zelo dobro sprejeta.

Tokratna nagradna aktivacija Sestavi svoje retro kolo je zasnovana kot konfigurator, kjer lahko uporabniki sestavijo kolo po svoji želji. Izbirajo lahko med različnimi barvami okvirja, personaliziranimi nalepkami ter dodatki, kot so košara, zvonec in zastavica. Kot osnovni element smo uporabili legendarno kolo Pony, ki v uporabnikih vzbuja nostalgijo po mladosti in s tem predstavlja vezni člen z aktualno ponudbo naročnika, ki nas z izdelki retro tedna ravno tako popelje v preteklost in brezskrbne dni otroštva.

Nagradna igra poteka do 16. oktobra 2016. Po zaključku nagradne aktivacije bomo izžrebali tri sodelujoče in jim v sodelovanju z agencijo FABulatorij izdelali prav takšno retro kolo, kakršnega so sestavili sami.

Aplikacijo Sestavi svoje retro kolo si lahko ogledate na povezavi: lidlovoretrokolo.si.