Adria Airways ima kot domači letalski prevoznik številne prednosti pred tujimi in nizkocenovnimi prevozniki. S kampanjo “Čez komot ga ni!” smo želeli na zabaven način opomniti na tegobe potovanj in skrite stroške, ki se pojavijo ob potovanjih z nizkocenovnimi letalskimi družbami. Kampanjo smo začeli s humornimi spletnimi videi zapletov pri pripravah na potovanja, k sodelovanju pa smo povabili tudi blogerje, ki so delili svoje izkušnje. V sklopu kampanje so lahko uporabniki sodelovali v nagradni igri, kjer so se s svojo potovalno prigodo potegovali za brezplačne letalske vozovnice Adrie Airways. Njihovi prispevki so bili objavljeni na spletni strani Adrie Airways in na družbenih omrežjih. Kampanja se je zaključila s komunikacijo, ki je izpostavila prednosti potovanja z Adrio Airways.
V sklopu kampanje smo za Adrio Airways pripravili “one page” spletno stran, kjer so lahko uporabniki delili svoje prigode v tekstovni, slikovni ali video obliki in se tako potegovali za sanjski vikend v Parizu za dve osebi ali pa za 4×2 brezplačni letalski vozovnici.
Za aktivacijski del kampanje, ki je potekal večinoma na družbenih omrežjih, smo pripravili tri video posnetke, ki na humoren način prikazujejo znane zaplete pri letenju iz tujine.
BITKA S ČASOM
MOJSTER PANTOMIME
BUDILKA SREDI NOČI
PREDNOSTI ADRIE AIRWAYS
Video posnetke in kampanjo smo na družbenih omrežjih podprli z močnimi komunikacijskimi tehnikami, kjer smo uporabnike na različne načine vključevali v sam proces deljenja lastnih potovalnih izkušenj. Aktivacijska vsebina se je seveda vrtela okrog potovanj, Pariza kot glavne nagrade in ostalih destinacij Adrie Airways, z ustreznim pristopom in poznavanjem mehanike pa smo na Facebooku uspeli doseči veliko število ljudi in posledično sodelujočih v nagradni igri. Zgodb udeležencev na spletni strani vsekakor ni primanjkovalo, le-te pa smo kot dodatno vsebino delili tudi na Facebook-u in Instagram-u.
Sodelovali smo tudi z blogerjema Ljubki Nesmisel in Nina-Potuje, ki sta na temo “komot” potovanja z Adrio Airways napisala vsak svoj prispevek in ga objavila na svojem blogu, za njima pa smo kmalu opazili tudi nekaj drugih, takorekoč organskih, blog zapisov z isto tematiko.
Kampanjo smo zaključili s poudarkom na prednostih Adrie Airways, ki smo jih izpostavili v zadnjem video posnetku.