FROM THE BLOG

Osvojite Instagram z našo pomočjo

Lahko vašo znamko že najdemo na Instagramu? Če se še vedno niste odločili za ta korak, je zdaj pravi čas. Izkoristite vse prednosti te najhitreje rastoče platforme med družbenimi omrežji. Raziskava Pew Research Center je nedavno pokazala, da kar polovica izmed 300 milijonov uporabnikov, kolikor jih šteje Instagram danes, vsakodnevno pregleduje, kaj se dogaja na tem omrežju. Še vedno oklevate? Začetki so vedno negotovi, a s temi 5-mi koraki boste zagotovo samozavestno zakorakali v Insta svet 🙂

1# STRATEGIJA JE KLJUČ

Mnoga podjetja se zaradi trenda družbenih omrežij zaletavo lotijo prav vseh. Dejstvo je, da večje število družbenih omrežij še ne pomeni »uspeha«, pomembno je, da si izberete omrežja, ki so za vas in vašo ciljno skupino relavantna, ter na njih ustvarite močno prisotnost in povezanost z oboževalci in sledilci.

2# EKSPERIMENTIRAJTE S FOTOGRAFIJAMI

Instagram je orodje, kjer se uporabniki lahko na nešteto načinov igrajo s fotografijami in jih nalagajo na svoj profil. Vsi vemo, da slika pove več kot 1000 besed. Kaj sploh objaviti, ko je podjetje enkrat prisotno na Instagramu? Največja napaka je, da ne objavite ničesar! Bi vi sledili takšni znamki? Za prvo objavo lahko uporabite fotografijo vaših nasmejanih in zadovoljnih zaposlenih in zraven pripišete „Sledite tudi nam na Instagramu“. Lahko se malo poigrate in pripravite grafiko, ki bo oznanjala vaš prihod na to omrežje ali pa enostavno uporabite za svojo objavo enega izmed produktov, ki ga ponujate. Če vas skrbi kvaliteta fotografije, naj vas pomirimo, saj Instagram ponuja številne možnosti (filtre) za izboljšavo vaše slike.

3# USTVARITE URADNI #HASHTAG IN SE GA NE BOJTE UPORABITI

Instagram je omrežje za deljenje fotografij, ki uporabnika tako pritegnejo, da se vključi v vašo zgodbo. Preizkušajte, kaj pritegne vaše oboževalce. Seveda vseh objav, ki se navezujejo na vaše podjetje ali brand ne pozabite opremiti z izbranimi #hashtagi in pripraviti uporabnike, da ga tudi oni uporabljajo v svojih objavah.

4# DOVOLITE SI SLEDITI OSTALIM

Redno objavljate zanimive vsebine, ki so oblikovane za vključevanje uporabnikov? Zdaj pa se sprašujete, kaj, kam in kako naprej? Sedaj je na vrsti »rast«! Spremljajte podjetja v isti industriji, saj boste tako na tekočem s trendi, zagotovo pa so tudi vir prepotrebne inspiracije 🙂 Sledite vašim sodelavcem in oboževalcem, ki zagotovo objavljajo za vas interesantne vsebine. Vključujte se, všečkajte njihove objave, brez zadrege pokomentirajte fotke in si jih drznite deliti – »repostati«.

5# PREUSMERITE INSTAGRAM UPORABNIKE NA VAŠO SPLETNO STRAN

Kot zadnji nasvet, ki vam ga predlagamo je, da preusmerite vaše uporabnike tudi na vašo spletno stran. Vsi smo zadovoljni, če naša objava zabeleži veliko število všečkov in komentarjev, a še bolje pa je, da vašega uprabnika pripeljete tudi na ciljno mesto (npr. na spletno stran), kjer bo lahko opravil nakup, rezervacijo, izpolni obrazec za prijavo na e-mail listo in podobno. Torej, nikar ne pozabite dodati v opis vašega profila ime in povezavo do spletnega mesta, kjer vas lahko vaši sledilci tudi najdejo.

Družbena omrežja

Pridružite se nam v digitalnem ozvezdju.