S pozitivno energijo

Ste se kdaj na svojem delovnem mestu znašli v situaciji, ko je bilo ogroženo vaše dostojanstvo? Ko ste se počutili ne samo spregledano, ampak malodane napadeno?
Prijetno in spodbudno delovno okolje, v katerem se zaposleni počutijo slišane, upoštevane in cenjene, bi moralo biti standard v vseh podjetjih, žal pa temu velikokrat ni tako.
Pravijo, da lahko človekov značaj presodiš po tem, kako se obnaša do svojih podrejenih, s čimer se globoko strinjam in zato stremim k harmoničnemu delovnemu okolju. V službi smo večino dneva, s sodelavci pogosto preživimo več časa kot s svojo družino, zato so dobri odnosi med najpomembnejšimi gradniki stimulativnega delovnega okolja. Vsi smo kdaj slabe volje in prenos tega na okolico je neizogiben. Vendar pa je ključno, da v komunikaciji vedno ohranimo nivo spoštovanja in posluh za sočloveka.
Nadrejeni imajo nad svojimi zaposlenimi moč, ki pa je nikakor ne gre zlorabljati. V današnjem hitrem tempu, ko je količina informacij pogosto neobvladljiva, se lahko v želji po hitrih odzivih in rezultatih, na prijaznost kaj hitro pozabi. Vprašajmo se, ali bi vseeno ravnali tako, če bi se v vsakem trenutku zavedali, da imata vsaka naša beseda in dejanje dolgoročen vpliv na počutje naše ekipe? Na naš ugled – kot ugled posameznika in podjetja?
Vemo, da je lažje delati, ko smo sproščeni, ko se nad nami ne vrši nepotreben pritisk, ko vemo, da lahko vedno prosimo za pomoč ali vprašamo za nasvet, ne da bi se nam bilo potrebno bati slabe volje ali negativnih posledic. Še posebej, če gre za delo v kreativnih sferah, torej takšno, ki ga ne moremo opravljati mehanično. Želimo si ljudi, ki bi v pisarno prihajali nasmejani, s polno mero energije in pripravljenosti za izzive, ki jih čakajo tisti dan.
S pozitivno energijo, dobro mero potrpežljivosti in vljudnosti ter nasmehom lahko od svojih ljudi dobimo veliko več in dosegamo boljše rezultate na vseh področjih. Ne pozabimo na dejstvo, da vedno delamo z ljudmi, da ima vsak posameznik svoje težave in (de)motivacijske sprožilce. In, prosim, bodimo razumevajoči. Osebno mi dobro delovno okolje zame in za ekipo pomeni ogromno in zanj poskušam narediti največ, kar lahko. S potrpežljivostjo in lepo besedo. Saj veste, ta lepo mesto najde.
Milena Jakovljević je soustanoviteljica in vodja digitalnega marketinga v podjetju Mediodrom.